|
|
12
februarie 2021: Sfaturi pentru optimizarea SUMAL 2
· De cāte ori este posibil, folosiți
același utilizator pentru a emite/transporta/recepționa avize
· Actualizați aplicația astfel
īncāt să aveți aceeași versiune pe toate telefoanele folosite
· Faceți sincronizarea datelor ori de
cāte ori este posibil
· Īnainte de a emite avize,
īmperecheați prin bluetooth telefoanele folosite
frecvent. Redenumiți telefoanele īn bluetooth cu
denumiri sugestive: numele utilizatorului, rolul, etc (Setări/Despre
telefon/Editare nume)
· Dacă aveți frecvent probleme cu
localizarea, setați ca aceasta să se facă numai prin GPS
(Setări/Locație/Acuratețe). Zonele cu acoperire GSM proastă
pot afecta locația
· După emiterea unui aviz,
salvați-l imediat din Avize proprii/Număr aviz/Exportă. Eventual
partajați-l de acolo prin Whatsapp sau e-mail cu
transportatorul. Dacă nu merge exportul, faceți screenshot
sau notați numărul avizului pe o bucată de hārtie.
· Dacă avizul pleacă din depozit,
printați-l și dați-l șoferului: o foaie de hārtie nu
vă va sărăci dar vă poate scuti de multe neplăceri pe
drum
· După o cădere de sistem (mesaje
că nu se poate sincroniza, nu se poate schimba compania, nu se poate loga, etc.) faceți Logout/Login. Altfel, veți primi mesaje de eroare chiar
dacă serverul a fost restabilit īntre timp
· Uneori durează pānă se
actualizează stocurile īn SUMAL Agent. Dar, dacă ați dat
Sincronizare īn Avize și a trecut o zi fără se se actualizeze stocurile, vă puteți īngrijora.
· Īn cazul pierderii din sistem a unui aviz,
vă puteți adresa ocolului silvic cel mai apropiat pentru emiterea
unui aviz de īnlocuire (Alte situații). Vi se va cere numărul
avizului pierdut, care să fie īn perioada de valabilitate iar mijlocul de
transport să nu fie descărcat pentru a se putea īncărca
fotografii reale
Aplicația
SUMAL AVIZE se poate descărca de pe Google Play, de la adresa https://play.google.com/store/apps/details?id=sumal.stsnet.ro.woodtracking
Manual
de utilizare SUMAL Avize Operator